Skočiť na hlavný obsah
Zjedli ste priveľa cukru? Rýchla náprava - PANACEA. - IveKol
koláčiky

Čelíte dozvukom z vianočného hodovania? Aj keď štedrovečernú hostinu máme za sebou, ešte ani zďaleka sa neskončil boj so sladkými vianočnými dobrotami. Našťastie, prehrešok v podobe skonzumovaného jedla s vysokým obsahom cukru sa dá napraviť!

Čas sa nedá vrátiť. ... potom prišli novoročné oslavy. Ak ste si dopriali viac, než ste pôvodne mali v pláne, už je neskoro. Situácia sa však dá zachrániť! Obzvlášť, ak išlo o pokrmy s vysokým obsahom cukru. Pomôže, ak si dáte do poriadku svoje telo a zlepšíte trávenie, keď už ste si dopriali sladké koláčiky.

Krok 1: Uvedomte si, čo ste spravili

Jednoduchý, no veľmi dôležitý krok na úvod, vďaka ktorému zabránite ďalšiemu prejedaniu - uvedomiť si, že keď prijmete rafinovaný cukor, nezačne sa tráviť - metabolická rovnováha je narušená a vo vašom mozgu taktiež prebiehajú zmeny! Človek si na príval dopamínu rýchlo zvykne a bude mať potrebu dopriať si jeho zdroj častejšie a vo väčších dávkach. Nepodľahnite tomu a nedovoľte, aby cukor ovládal vaše telo !

Krok 2: Dajte si zeleninu, alebo hrsť orechov

Skonzumujte potraviny, ktoré sú bohaté na výživné látky a ktoré odvrátia škody, ktoré napáchal cukor. Rafinovaný cukor ničí črevné baktérie, ktoré tvoria vitamíny skupiny B. Odčerpáva ich, keďže ich spotrebúva pre svoj metabolizmus. 

Hrsť orechov vám dodá zdravý tuk a bielkoviny.orechy

Krok 3: Vezmite schody útokom

Po množstve cukru sa budete cítiť unavení a najradšej by ste si ľahli. Vyhnite sa tomu! Pohyb vám pomôže. Nemusíte sa týrať v posilňovni, stačí chôdza po schodoch alebo prechádzka. Štúdia v časopise Diabetes Care zistila, že starší ľudia, ktorí chodili po dobu 15 minút po každom jedle, mali nižšiu hladinu cukru v krvi, než tí, ktorí sa prechádzali po dobu 45 minút v neskorom dopoludní alebo pred večerou.

Krok 4: Pite čaj s citrónom

Zelený čaj a citrón sú diuretiká, čo znamená, že strávite viac času na toalete. Aj keď tým priamo neodstránite cukor z tela, zelený čas s citrónom prinúti krv, aby ho čerpala obličkami rýchlejšie.čaj

Nezabudnite na pitný režim v podobe obyčajnej vody, ktorá zaplní žalúdok.

Krok 5: Preč so zvyškami jedla

Váš mozog je pod vplyvom dopamínu, preto by ste mali odstrániť pokušenia. Zbavte sa vianočných koláčikov, prineste ich napr. do práce, kde sa určite po nich len tak zapráši. Štúdia, zverejnená v International Journal of Obesity prišla na to, že tí, ktorí mali jedlo pred očami, mali väčšiu pravdepodobnosť, že budú obézni a nakoniec zjedli viac cukru a menej zdravých jedál ako ostatní účastníci!

Na záver ... zabudnite na pocit viny

Neobviňujte sa neustále z toho, že ste podľahli. Možno to nakoniec ani nie je také zlé, ako si myslíte. Podľa jedného výskumu by ste museli prijať až 3500 kalórií, aby ste získali kilo tuku. Toľko má približne 44 čokoládových tyčiniek. Aj keď ste zjedli veľa cukroviniek, neznamená to automaticky, že hneď priberiete. Štúdia z Nového Zélandu tvrdí, že ľudia, ktorí zjedli čokoládovú tortu s pocitom viny boli menej úspešní pri udržaní si hmotnosti v porovnaní s tými, ktorí ju brali ako oslavu alebo výnimočnú príležitosť. Jedlo si treba užiť a pomaly si ho vychutnať, jedine vtedy z neho budete mať väčšie uspokojenie než ho len rýchlo prehĺtať. Raz za čas je dobré osladiť si niečím život!

Apropó - taká rýchla náprava v podobe výživového doplnku, ktorý môžeme len a len odporúčať: IveKol PANACEU ; ​​https://www.ivekol.sk/sk/panacea

 

 

 

 

 

.